Za posledních pár let jsme stihli nasbírat poměrně dost zkušeností s českými eshopy, prodávajícími luky, kuše a příslušenství. Dnešní článek neměl v podstatě ani vzniknout, mělo se jednat o obyčejný zápis v řadě jiných, které jsou součástí celkového přehledu českého trhu. Jenže testovací objednávka zboží, které mělo být skladem, se postupně vyhrotila natolik, že to musí jít ven jako samostatný díl. A tak se dnes podíváme na skutečnou perlu – ePuškohled.cz, neboli samozvaného “Největšího prodejce luků a kuší v ČR”.
V komunitě lidí kolem kuší je daný eshop znám především poměrně nepěknou kauzou Mission SUB 1, o které se můžete dočíst TADY. Nicméně je to přece jen 5 let a leccos se za tu dobu mohlo změnit. Poprvé jsme s provozovatelem eshopu mluvili cca týden před loňským Grand Prix HDH IAA, kdy jsem nutně potřeboval novou tětivu na svou soutěžní kuši. Volal jsem tehdy, zda to stihnou poslat během jednoho dvou dnů, protože dle stavu skladu by měla být dostupná.
Bohužel se ve sluchátku ozvalo něco ve stylu: “Heleďte, tětivy nemáme, mohl bych vám to umotat, ale teď nejsem v práci, zítra asi také ne, takže to asi nestíháme. Ale však si tu omotávku spravte sám, ne…”
Vskutku parádní přístup. Škoda, že tak nefungují všechny služby.
- Dobrý den. potřeboval bych servis auta.
- Nemám nyní čas, ale však si ten olej a brzdné destičky vyměňte sám, ne.”
- Dobrý den. potřeboval bych 4 salámové pizzy.
- Nemám nyní čas, ale však si je upečte sám, ne.”
- Dobrý den, rád bych prožil noc plnou vášnivé lásky s nádhernou slečnou.
- Nemám teď čas, ale však si ho vyho…
Ne, stop.
Tětivu jsem tehdy sehnal jinde. A nyní už dosluhuje, takže přišel čas opět shánět novou. Opět čtvrthodina hledání na google, opět ePuškohled, opět dostupnost skladem. Doprava se sice těžce prodraží, za dva “provázky” bych měl platit 199 Kč, ačkoli dle stránky Doprava a platba je to 149 Kč. Na Zásilkovnu za pár korun tady musíte zapomenout.
Ale co už. Objednávám tedy rovnou dvě tětivy zelené barvy a platím kartou. Bylo to v sobotu 18.3.
V úterý 21.3. mi volá provozovatel eshopu:
Dobrý den.
Dle telefonické dohody posílám rozměry požadovaných tětiv.
Celková délka: 79 cm (31 inches)
A opět pro jistotu dodám, že mám zájem o tětivy z Dynaflight 97, ne z Dakronu. Pokud by to nebylo možné, raději objednávku stornujte.
Děkuji a jsem s pozdravem
VL
DobrýDen,uděláme není problém.Jsme s pozdravem.
Děkuji.
Prozradím, že to objednávám mimo jiné i do seriálu článků pro začínající kušostřelce na webu Vybaven.cz, kde postupně rozepíšeme všechny podrobnosti ohledně střelby, servisu, prodejen apod.S pozdravemVL
Dobrý den ,Ano v pořádku.
Dobrý den.
Prosím tímto o storno objednávky a vracení peněz zpět na účet.Děkuji a jsem s pozdravemVL
Dobrý den ,Tětivy jsou vyrobeny a budou zaslány příští týden.
Dobrý den. Bohužel dva týdny čekání bez jakýchkoliv aktualizací stavu mě donutily objednat si výrobu jinde. A už týden je mám k dispozici. Na webu jsou přitom tětivy vedeny stále jako “skladem”, což je poněkud zavádějící. Trvám proto na stornu objednávky a vracení peněz. Děkuji za pochopení.
VL
Bohužel obj., je závazná .
Dobrá tedy, počítám s tím. Mohl bych ještě tím pádem poprosit o vyjádření do článku v několika bodech?
S kým vlastně komunikuji?Pokud jsou tětivy vyrobeny ke dnešním dopoledním hodinám, proč budou expedovány až v průběhu příštího týdne, ačkoli doprava “dvou provázků” je fixní, a to 199 Kč?Jak se stavíte k, řekněme, zavádějícím a nekorektním informacím o stavu skladu, kdy vyloženě uvádíte, že je zboží skladem, ačkoli reálně není?Dodací lhůta přes 2 tydny u položek vedených “Skladem v dostatečném množství” je pro Váš e-shop běžná, nebo se jedná o ojedinělý případ?Komunikujete obvykle výrobní a dodací lhůty, nebo zákazník si prostě musí počkat, bez jakýchkoliv informací?S pozdravemVL
Dobrý den ,Zboží jenž jste si objednal , nikde není napsáno ,,skladem´´ je tam možnost si zboží objednat , kolega jsi s Vámi telefonoval ,s tí ,že tětivy bude nutno vyrobit ,jelikož toto dělá externí zaměstnanec a je třeba to dopravit tam a zpět chvíli to trvá , máme zákazníky kteří čekají na luk třeba i 8 měsíců a platí dopředuObjednal Jste si tětivy na kuši jenž je poměrně stará a tětivy na tyto kuše je problém sehnat,nicméně chceme všem našim zákazníkům vyjít maximálně vstříc a to někdy trvá.Kdykoliv si stačí zavolat a zeptat se na průběh objednávky ,bohužel nemáme kapacity na to abychom jednotlivé zákaníky obvolávali , toto se snad ani nikdde neděje .Verim ze tuto problematiku chápete.Jsme s pozdravem
Dobrý den.
Právě jsem obdržel tětivy od Vás a asi se někde stala chyba… Objednával jsem 2 tětivy délky 79 cm z materiálu BCY Dynaflight 97zelené barvy, kdežto mi dorazily dvě černé, délky necelých 78 cm. A o samotném materiálu si taktéž dovoluji pochybovat. Mohl bych tedy tímto e-mailem Vás požádat o vyjádření k této situaci a o navržení adekvátního řešení?
S pozdravem
VL
Nejnovější komentáře