Powerbanky jsou dnes už poměrně běžným prostředkem jak nouzově dobít svůj telefon, tablet nebo dokonce notebook. Kalifornská firma Cyntur ale přišla s dalším využitím powerbanky – jejich JumperPack Mini kromě dobíjení elektroniky navíc supluje funkci startovacích kabelů.
JumperPack Mini je powerbanka s kapacitou 12 000 mAh. Kromě klasického USB kabelu se k ní dodávají ještě krátké startovací kabely, pomocí kterých můžete oživit autobaterii i když není na blízku žádné další auto a to údajně až 25krát na jedno nabití.
A protože jsou dnes v módě multifunkční zařízení, JumperPack má v sobě vestavěnou ještě svítilnu o výkonu 200 lumenů.
To vše v plastovém obalu odolném dešti a ochranném pouzdře.
Celé zařízení váží 430 g, měří 15,3 x 8,5 x 3,2 cm a prodává se za 99,99 dolarů.
Pro Vybaven.cz píše Zuzana “Zipy” Dvořáková.
Informace a fotky převzaty z webu výrobce.
To je ale “vynález”. Chci vidět jak s tím někdo nastartuje auto. Při proudech jaký se používají pro startování , tak ty tenký startovací kabely shoří za pár vteřin. O něčem taky vypovídá to že výrobce neuvádí jaký proud ten vehement dá. Takže jako svítilna asi jo, powerbank pro elektroniku taky ale na startování je lepší klika. 🙂
Tohle vše co jste podotkl by davalo smysl pokud by jste to připojil místo baterie. Neverim 25ti startům ale jednomu ano. Kabely by neshořeli, pokud nejsou z papíru. Výrobce navíc proudový výstup uvádí pokud se dobře podíváte. Neříkám že bez odzkoušení za to dám ruku do ohně, ale možné to klidně je 🙂 Přeji hezký den.
Ale oni nepíšu ,že naštartuješ z tej power banky,ale že ti oživí baterku,na to bohate stačí aj takáto powerbanka.
Jo špatně jsem to pochopil. To video navozuje dojem že to funguje jako startovací zdroj a ne jako nabíječka, tam pochopitelně průřez kabelů bude dostačují. Ten proud co uvádí výrobce na stránkách jsem samozřejmě viděl, ale myslel jsem že to patří jen k USB výstupu. A co si budeme povídat informace na stránkách výrobce jsou lehce zavádějící, stejně tak návod kde je postup startování a z toho jasně vyplývá připojit a startovat. Když si vezmu že kabel ke startéru v autě je běžně 25 nebo 35, tak by mě prostě zajímalo jak skrz takhle tenký kabely co jsou u toho powerbanku proteče dostatek proudu potřebnýho pro start to je vše.
Je zde další problém, a to v konstrukci dnešních “ekologických” baterii. Můžeš si ji nechat zkontrolovat testrem za třicet táců, bude
dobrá, za tejden klekne a nepomůže už jí vůbec nic. Starý dobrý olověný s tím uřčitě půjdou oživit…Nicméně jako vícefunkční powerbanku bych si to klidně pořídil. Zkoušel jsem německej a anglickej Amazon, tam nic, tak jedině Amerika?
Tak amazon už funguje. 😉
http://www.amazon.com/Cyntur-CTJSLI-JumperPack-Lithium-Ion-Jumpstarter/dp/B00U2CDJV8